Torsdagsfoder

Frukost: Shake
Lunch:Shake
Middag: Har ingen aning
Mellanmål:

Gårdagen gick bra, åt lite skorpor med lätta och päron på kvällen. Men det märks i kroppen så fort jag rör mig att jag behöver mer energi för att vara nöjd. Längtar till fredag för då är det fredagsmys kanske blir det lite lördagsmys också. Och så brukar jag smygväga mig på fredagar som en piska/morot inför helgen.

Alltså ser ni Bonde söker fru eller? Det gör jag såklart, har ni ngn favorit. Jag tycker Tjejbonden verkar grymt snäll, hästbonden stroppig, gubben lite väl seg men rolig och snäll, fårbonden...hmm vet inte antingen är han bra eller så spelar han ut brudarna mot varandra.


Idag ska lammet och jag hjälpa mormor att flytta, mycket spring i trappor och tunga kartonger, jag ser det som bra träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0