Tisdagsfoder

Frukost: Shake
Lunch:Shake
Middag: Ägg  ala ?
Mellanmål:


Gårdagen gick bra, åt en bar på kvällen, nogat, gott var det och utrymme fanns :-) Motstod nybakade bullar igår, åkte till och med dem i bilen obevakad utan att ät aupp dem, varje vinst är stor:-)

Lilla lammet var till vetrinären igår, har haft ont i sitt lillaöra och är allmänt förkyld, väl där skrattar och flirtar hon som aldrig för, gapar stort när doktorn ska kolla i halsen och försöker smaka lite på grejen man ska kolla i öronen med ja öronen såg bra ut i alla fall vilket var skönt. Svårt när de inte kan prata de små djuren :-) Väl hemma igen rann både tårar och snor och kvälllen var allt annat än lugn. Kl 04 i natt var vi uppe och försökte få bort snoret, somnade vid 05 igen och vaknade 06 och  kände mig hör och häpna utvilad :-)

Fick en strålande start på dagen av min älskade Bagge. Tänk att det kan vara så underbart att älska någon, önskar alla fick uppleva det.

Idag blir det tripp till stora staden med lammets mormor, termometer ska inhandlas då den andra pajjat samt en termostat kanske om jag hittar en...vet inte riktigt hur de ser ut .

Va roligt det är med era kommentarer, blir så peppad. Känner lite att ni är mina kontrollanter att jag sköter mig, vilket är mycket bra, jag lovar dock att även dela mina misslyckanden, för de kommer det vet jag .

Mot kaffebryggaren...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Nu har jag gjort en plan för min viktminskning som är följande: idag skiter jag i det men imorgon hårdkör jag och räknar då med att tappa 15 kilo om det går bra tar jag en repris på torsdag och tappar 15 kilo till, sen är det klart!

2011-10-25 @ 12:09:58
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Maria

Gammelbegga vore väl ett passande namn för lammets mormor;)

2011-10-26 @ 09:34:47
Postat av: Tackan

Ha ha ja Maria why not

2011-10-26 @ 10:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0