Tackan är trött nu

Landade på ca 1000 kallorier idag, lunchen blev 344.  Blev blåbär och kokta äppelbitar med lite vaniljyogurt istället för shake till kvällen, det var mumsigt blev lite smoothi känsla. Antal ciggaretter är tyvär 4 men det ska bli mindre i morgon.

I morgon blir det storhandling, förr kunde jag ta ledigt från jobbet för att storhandla älskade att gå där när alla andra jobbade och vandra mellan hyllorna med min mycket välplanerade lista. Men det har liksom ändrats lite, har till och med bytt affär. Nu är det Willys som gäller har börjat vänja mig vid deras utbud och gillar skarpt att man kan självscanna det går ju så mycket snabbare då.

Har fyllt i användaruppgifter på Buzzador, tydligen kan man då genom att hjälpa till att marknadsföra produkter också få ta del av nya produkter. Och det kan ju vara bra. Man skulle fyll ai om man var en aktiv bloggare och det tycker jag nog att jag är än så länge i alla fall, sen frågade de hur många unika träffar man har per dag hi hi ja 2 var det ju bara att fylla i där, men vem vet det kanske blir fler.

Det här är Anna lilla lammets docka som jag sytt lite kläder till, inte de hon har på sig nu dock. Ska visa en annan gång. Övar på dockkläder och vem vet snart kanske jag vågar mig på att sy människokläder. Anna är en Rubendocka.

 

Just det har faktiskt gått en liten kort promenad idag oxå det var skönt efter att ha varit inne i flera dagar på grund av förkylning.


Klurar på vilka som ska få ta del av bloggen?!?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag älskar att du är så bra på att uppdatera o ja- du är verkligen en aktiv bloggare! :) Duktig du är på att sy förresten!

2011-10-19 @ 22:45:13
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Isfrun

Tack för att jag blev en utvald till att ta del av din blogg :) jösses vad jag kommenterar idag, brukar jag aldrig hinna med annars :)

2011-10-19 @ 22:47:45
URL: http://isfrun-isfrun.blogspot.com
Postat av: Veronica

Aktiv bloggare kan man ju kallat ja! Jösses! Jag hinner ju inte med!! Och det verkar som du kan skriva att du har tre unika träffar nu! ;)



Du är jätteduktig vännen! Kämpa på nu!

Och fortsätt blogga i samma takt! Det är kul!

Kram

2011-10-19 @ 22:50:23
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

:-)



Ja alltså nu börjar jag förstå vikten av att kommentera bloggar, läser ju ca 20 om dagen och kommenterar inte alls så mycket...ska bli bättre på det nu ;-)



2011-10-20 @ 06:25:41
URL: http://farhuset.blogg.se/far/?tmp=18074014
Postat av: Fru B

Tack för förtroendet :) Så bra jobbat! Snart ses vi igen nästan dagligen!

2011-10-20 @ 19:46:27
Postat av: Tackan

Välkommen fru B :-) ja det närmar sig verkligen

2011-10-20 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0