Söndagsfodret

Lammet går inte på vintertid än, hur programerar man om !?Ha ha det är väl bara att gilla läget. Har faktiskt inte så hemsk träningsvärk som jag trodde jag skulle ha. Måste va för att jag är så extremt vältränad :-)

Gårdagen gick sådär, eller det gick rätt bra. Åt två ägg, en knäcke, 2 dl yoghurt , lite fullkomna ringar i det och kaffe till frukost. Sen sprang jag ju i trappor, 3 vån utan hiss och bar möbler och kartonger i ca 4 timmar effektiv tid igår. Måste ju va som ett stepp pass, och ett bodypump Pass och en liten promenad:-) tog en shake när de andra åt mackor och sockerkaka, det gick bra var faktiskt inte ens sugen?!?
Sen när vi kom hem urtrötta och hungriga visste jag inte vad jag skulle äta, det blev en röra av majs, keso och ajvar samt...100 gram nachochips= 500 kcal . Det var gott och de resterande 100 gramen ligger kvar i påsen. Två glas rödvin på det och kvällen Var gjord alltså jag somnade mitt i "så mycket bättre" . Höll mig troligtvis inom gränsen även igår då jag rörde så mycket på mig men nu när jag varit duktig ett tag kändes det konstigt att äta chips.

Dagens foder

Frukost: Shake
Lunch:Shake
Middag: ?
Mellanmål:

Nu blir det flyttstädning!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tror din träningsvärk kanske kommer imorgon...?

Jag åt som en häst igåt kväll! Skärpning idag. Stegräknare på...

2011-10-30 @ 10:49:19
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0