Söndag

Goder morgon

Gårdagen gick bra tog en halv bar pch lite frukt på kvällen vilket det fanns gott om utrymme för. Har ju gått bra hela veckan nu så det borde gå bra i morgon.

Idag vill jag komma iväg på en liten promenad till, lite längre kanske. *Och sen skulle jag vilja ta tag i överkastet men det tar emot lite, vet inte hur jag ska få ihop det?

Dagens foder

Frukost: Shake
Lunch: Shake
Middag: Blomkål ala ???
Mellis:

Det var ett tag sen den såg ut så här va?! Eller är det fortfarande så man ska äta? Lchf är ju typ att vända den helt om.

Har bytt kaffe, till mörkrost, smakar lite bränt men tog lite mindre pulver idag och antingen blev det bättre eller så börjar jag bara vänja mig. Det är ju så sjukt dyrt med kaffe, specielt när man dricker så mycket .


Är det sista dagen idag? Kanske !!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ätit Lchf sedan början på augusti men går inte ner i vikt......alla andra gör det. Har nu ätit kolhydrater i veckan och har fått tillbaka värk i kroppen......Tror nog att jag ska hållaa mig till LCHF men samtidigt räkna kalorier.



Kul att jag hittat din blogg och att du uppdaterar ofta...vi är inte så många som uppdaterar nu mera.

2011-10-23 @ 08:57:10
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Har du vägdag imorrn alltså?? Jag med men jag tycker kroppen känns tung så jag är lite orolig för att den inte ska visa det minus jag vill. Men jag försöker intala mig om att så länge det är minus så är det bra. Återstår att se hur jag känner imorrn bitti...



Ha en skön söndag!

2011-10-23 @ 12:49:02
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har du motiverat igång mig till max min vän! Har avverkat 5,7 km i Vrinneviskogen på 50 minuter.. Vi tar varandra i hand åter igen och fixar detta =)

2011-10-23 @ 13:47:33
Postat av: Tackan

Hanna BRA där nu kör vi gärnet bara rakt in i kaklet med huvet först :-9



Nilla, välkommen hit, har läst din länge ;-) Den där kosten , jag har hört det från fler att de mår bra men ej går ner...konstigt eller?



veronica, Japp i morgon gäller det Det viktigaste är att det inte är plus men blir besviken om det inte är minus.

2011-10-23 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0