Smygvägde mig

...ser lovande ut, nu är det bara att hålla det över helgen. Och motstå alla frestelser när jag handlar. Hade ju skrivit fel startvikt här ,7 var det inte , 4.

Måste köpa hårspray idag, jag måste nämligen bada flaskan varje gång jag ska använda den och sen sprutar det ändå åt olika håll...ja den är gamal och helt igensatt liksom.

När man får en lapp att man får strumpor på köpet om man köper outfit på Lindex visst måste man göra det då? Jag bara älskar Bamsekläderna, de hade rea nu men det var ju slut på nätet men kanske har man tur att ngt finns kvar i affären :-)

Nu ska vi snart åka, vi svänger nog förbi Baggens jobb en sväng för att säga hej och visa upp lilla underbara lammet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0