Skidor

Högstadiet! Det gäller inte bara att ha rätt kläder, rätt smink och rätt hårspray. Detta innebar vit polo, skjorta med uppkavlade ärmar, instoppade i ett par Levins. Puder i en orange nyans från bonus och Daniellas hårspray!
Det viktigaste av allt var nog att vara smal!!
Skidresa på sportdagen, Jaaa va kul, eller? Listor i uppehållsrummet på väggen, fyll i längd vikt och skostorlek!! Ångest, strunta i att åka?! De smala ojade sig högt över det pinsamma i att behöva uppge sina kilon. 40, 50, 43......Sista dagen sista minuten 72 kg 174 cm och 42 i skor.


Glädjen i 40 kilosarnas ögon gick inte att missa. Men jag (vi för vi var två ;-)) åkte och jag hade kul, jag kunde åka skidor nästan i alla fall. Den gången lät jag inte vikten hindra mig trots ångesten det gav. Hoppas man inte gör på samma sätt fortfarande bara..


Nu ska det lagas middag

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är sjukt vad du bloggar mycket, jag hinner inte med! ;D Men shit vad roligt att läsa! Letar du i nån gammal dagbok eller har du så bra minne?!

2011-10-23 @ 17:24:34
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

Mitt minne är fruktansvärt bra ibland...

2011-10-23 @ 17:43:05
Postat av: Nilla

Vackra blommor har stora blad (fötter) och en kraftig stam.....

2011-10-23 @ 19:29:44
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Tackan

<3

2011-10-23 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0