Olika sätt

Viktväktarna
Bra tänk och jag var med länge, gick ner en del med, relativt hälsosamt men lite krångligt med points och sånt


Nutrilett
Höll för näsan och drack , vidriga som jag minns det men många år sen jag provade. De kan ju ha utvecklats, förresten finns de fortfarande?


Cambridge
Gick bra ett tag men ja motivationen fanns väl inte, har för mig att deras varma soppor var rätt goda



Naturdiet
Ja det kör jag lite med nu, gillar deras saker faktiskt alla utom smultron. De färdigblandade är ju jättegoda och även de man blandar själv. Gillar deras bars också bra att ha i väskan, visserligen mer kallorier i en bar ca 220 än i en liten godis men det är känslan lixom.



Flygvärdinne dieten
Så sjuk, ett äpple ena dagen och en hel kyckling nästa!!!


Sjukhussoppan
Ja men den åt man ju rätt mycket i alla fall, har för mig att det var obegränsat.



Viktklubb

Kallorier in och kallorier ut. jag sköter det själv på datorn när jag vill. Jag får diagram över viktminskning tjusiga målbilder. Kurvor av Bmi, viktnedgång, motion, mat osv.
Det är enkelt att fylla i maten, man kan spara sånt man äter ofta , fylla i egna recept man skriver då in ingridienser och så räknar datorn ut hur mycket det är.
Jag får äta och dricka allt ! Kommer nog vara med i många år :-) För det är billigt oxå !



Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag kan lägga till några fler bantingsmetoder om du vil men bäst tror jag är "ät som en höna och skit som en elefant" <3

2011-10-24 @ 09:47:16
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Tackan

ha ha ja den har jag inte provat ;-) mer då ät som en elefant skit som en höna

2011-10-24 @ 10:59:29
Postat av: Veronica

Fast viktväktarna är inte krångligare än viktklubb om man kör online!

2011-10-24 @ 12:20:27
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skulle precis säga som Veronica! Utvecklingen har faktiskt gått framåt för VV nu. Innan jag började köra kändes det lite jobbigt eftersom jag tidigare hade tyckt det var lite jobbigt med räknandet men förvånades över hur lätt det var nu! Kör man online så är det inte alls krångligt längre!

2011-10-24 @ 12:29:56
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tackan

Ja jag kan tänka mig att VV gått framåt i utvecklingen, skulle va kul att se hur deras sida ser ut. Men jag tror att i grund och botten handlar det nog bara om att hitta det som man själv tycker är kul och givande och enkelt :-)

2011-10-24 @ 15:49:30
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0