Fredagsmys

Varit ute på en liten promenad denna frostiga dag. Vackert är det att bo på landet, gillart gör jag:-)


Mmm jag älskar rödvin, helst ska det vara Ravenwodd sååå gott men vilket rötjut som helst duger oftast. Det var något jag saknade under graviditeten , provade de alkoholfria varianterna men smakade bara jos typ. Jag tycker det är konstigt att man inte kan göra ett alkoholfritt rödvin som smakar bra när man faktiskt kan åka till månen. hur svårt kan det vara?!?


Köpte årets glögg också men den får nog vänta ett tag på avsmakning, men den brukar ju alltid ta slut så jag passade på. Hmmm den lilla röda plastbiten i hörnet är resterna av en påse skumtomtar, en stor last som jag efter noga övervägande unnade mig idag :-)

Älgsteken fick sällskap av kantarellsås och ris Kallorier ungefär.555..   Deserten mörk choklad smakade himmelskt med vinet ca 400 kallisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0