Fredagsfodret

Frukost: Shake
Lunch:Shake
Middag: hmm ska blogga runt lite och leta inspiration
Mellanmål: Choklad och ett glas vin

Ska komma ut på en promenad idag så är det bara, tror jag ska plocka lite kottar och sånt som man kan ha sen och göra juldekorationer med. Tänkte va ute i god tid i år så jag slipper plumsa runt i enmeterssnö vilket jag gjorde förra året trots mage gigantum och foglossning till Baggens stora förtret. han säger att jag är envis men det tycker jag inte :-)

Sen skulle jag vilja sy lite men vi får se vad jag prioriterar datan eller symaskinen ;-) Man får passa på när lilla lammet slocknar.

Och just det nya Allers, ja Allers ni läste rätt!!! Så himla mycket fint pyssel de tipsade om , ska göra ugglekuddar, en mosskudde och kunde jag sticka skulle jag göra en tröja och mössa. Jag fick Allerstidningen av mamma :-) hon hade köpt den till mig just för pysslet.

http://allers.se/dan-fore-dan/

Var inne och kollade nu för att se om jag hittade ngn bra bild, den hemsidan lägger jag till i favoriter :-)

Och ni som kan virka bara måste köpa nästa nummer då kommer beskrivning till ett helt litet luciatåg, urgulligt :-)

Smygvägde mig i morse, som jag gör varje fredag..ser bra ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0