Dagens outfit

Alltså jag måste skärpa till mig ska ju börja jobba snart, måste nog gå igenom garderoben och se vad som finns som jag kommer i för så här kan jag ju inte se ut bland folk.
Mjukisbyxor typ Ellos, strl 54, gigantiska även för mig, tänkte först visa hur galen man ser ut när man drar upp dem men vill ju inte skrämma bort er ;-) amningströja från hm.


Lilla lammet i rock body från Lindex, inhandlad igår, jeanstights kappahl (lånade)
Accessoarer En liten röd Kalikåmask, jätteroliga och enkla att sy !





När tackan dammsuger blir lilla lammet lite rädd, hon vill gärna vara nära dammsugaren när den är av. lösning hörselkåpor, mycket bra uppfinning= golven dammsugna och lammet nöjd. Extra glad blir hon om hon får hålla lite i den också. Lägg märke till vad hon har på sitt lilla bord...inlogginngsdosa till banken och datormusen...hmmm hon är galen i allt med sladd. Efter detta skulel jag ställa in dammsugaren igen och då skulle visst lammet dricka lite ur 1,5 liters flaskan med vatten som stod på vardagsrummsbordet...Blött lamm ledsen, sladdar väldigt blöta :-9

Dammsugat, torkat golven, lammet vilar, druckit upp allt kaffe...hmm pyssla lite kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0