Ägg ala grek

Fräste champinjoner i smör, vitlök, salt och timjan, gjorde äggröra med fetaost, mjölk, purjolök, lök och salt peppar och timjan, till det lite broccoli som vanligt. Idag blev det gott.
513 kcal landade middagen på, lite mycket men som sagt eftersom det är shake till lunch och frulle finns det gott om utrymme.
Var ju på stan idag och då köpte jag 2 små chokladbar på apoteket, modifast, de var ingen höjdare tycker jag, smakade lite för mycket socker så att godissuget triggades igång. men jag motståd att köpa ngt, tittatde dock dregglande på bageriets all smaskigheter. hade en inre disskusion med mig själv att det nog inte räknades om man köpte en bröstformad bakelse eftersom man stödjer rosa bandet då...men men samvetet vann och jag tog enbart kaffe.

 

Rökningen går det skit med, måste på något sätt hitta motivationen att sluta, ge mig själv en morot lixom.

 

Va har ni ätit då?

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har ätit frukost en gång hemma och en gång på jobbet, först två mackor med leverpastej o på jobbet frukt och en knäcke med smör, kaviar o ägg. Till lunch en viktväktarlåda, kaffe o två små små kakor... :( Frukt igen (tog ingen glassbägare som fanns på jobbet), ris o schnitzel, sås o bönor o tomat. En banan. Ja det var nog allt, känner mej ganska nöjd men hade velat ha en knäcke med leverpastej istället för bananen efter träning...

Du har du sett att jag inte alls skrev papper i telefonen, utan appar!! Puss puss

2011-10-25 @ 22:36:02
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0