Vägdag

Vägdag

 

Riktigt bra resultat men tror smällen kommer nästa vecka! Men nu njuter jag av detta och kämpar på-

Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 101,3 kg
Mitt BMI: 33,5
Tappat denna vecka 1,9kg
Tappat totalt: 8,4 kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december    Kg Kvar: 2,3
Måldatum 2: 1 april              Kg Kvar: 16,3


Nya mål och visioner för v 47!
  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Klara Josefins utmaning
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag .
  • Att göra övningarna i sin helhet 1 gång
  • Att stå emot fika på jobbet och ta med frukt, inget bröd!
  • Att inte röka! Jag kommer ha kvar det tills jag lyckas :-)
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.
Hur gick förra veckans mål??

Jag har varit ute och gått tre gånger :-) Jag har gjort övningarna 1-10 plus situps vid ett tillfälle. Jag har ätit bröd på jobbet både torsdag och fredag men inga kakor. Jag har ju kört skivstången i övningarna och jag har faktiskt fyllt i viktklubb exakt varje dag. Jag har också ätit choklad tre dagar irad, mycket choklad så man kan väl säga att det var en sådär bra vecka.

Så samanfattningsvis tycker jag det ok.

Vecka 46 Mål och visioner
  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag .
  • Att göra övningarna i sin helhet 1 gång
  • Att stå emot fika på jobbet och ta med frukt, inget bröd!
  • Att inte röka! Jag kommer ha kvar det tills jag lyckas :-)
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 

 

 

JOSEFINS UTMANING

 

Vecka 46 vill jag att vi fokuserar på att bygga självförtroende och självkänsla. Det är så himla lätt att känna sig misslyckad och ogilla saker med sig själv. Så den här veckan är utmaningen att en gång varje dag möta sin spegelbilds blick och säga en positiv sak till sig själv. Det kan vara samma sak varje dag man säger, eller nya saker hela tiden. Så länge det är en komplimang till sig själv. Jag vill att ni varje dag antecknar vad ni sa till er själva, och detta kommer sedan att bli resultatet som publiceras i ett inlägg i min blogg. Jag vill också att ni på söndagen skriver en liten sammanfattning och berättar hur det kändes att få komplimangen och om ni känner någon förändring. Tycker ni mer om er själva? Har komplimangerna hjälpt? Hur gick det helt enkelt?

 

HUR HAR DET GÅTT FÖR ER??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med 1.9 kg! :)

2011-11-14 @ 08:54:42
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra jobbat!

Jag ska erkänna att jag har min PT gratis eftersom det är min jobbarkompis som är nyexaminerad och dessutom en sån där riktigt görsnäll människa rakt igenom. Så jag har ingen aning faktiskt :P

2011-11-14 @ 10:48:35
URL: http://itsonlyinthehead.blogg.se/
Postat av: Jannica

SKIT BRA :D

2011-11-14 @ 11:39:52
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sara

Fantastiska siffror! :)

2011-11-14 @ 13:54:12
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis! Superbra igen ju!! Minus ett kilo hos mig! Kram!

2011-11-14 @ 17:00:21
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla du<3

2011-11-14 @ 21:18:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0