Update

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att träffa goda vänner.

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Pratade med mamam i telefon och hängde tvätt och drack kaffe på samam gång

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Gjorde julkort på fujidirekt

Det sista du sa högt:

Vi ses sen

Det senaste någon sa till dig:

Hej då

Vad har du druckit idag:

KAFFE

Vad var det senaste du åt:

Shake eller åt och åt drack

Vad var det senaste du köpte:

Nikotinplåster

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Vit

Vad är det för väder hos dig nu:

Grått och ruggit men plusgrader

Godaste glassmaken:

tofuline Mocca ...men den finns inte längre sjukt konstigt!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Jaaaaaaa

Sover du tungt:

Nej vaknar så fort lammet rör sig i det andra rummet typ, men i soffan på kvällen då är jag svårväckt

Drömmer du mardrömmar:

Ja jag drömmer massor, både jobbigt och fina drömmar. Ofta jagad och springer runt i flygplatser eller bland massa fält och så är det krig och så ska jag rymma osv

Trivs du med ditt jobb:

Har världens bästa arbetskamrater! Och ja jag har ett ofta givande jobb, många gånger tungt och påfrestande rent känslomässigt. Svårt att hålla distans och inte påverkas.

Favoritklädsel:

Jeans och tröja, fruktansvärt tråkigt och basic.

Favoritlåt just nu:

Laleh när hon sjunger eva dahlgren

 

Vad ser du om du tittar till höger:

En vägg och ett fönster, utanför fönstret en kohage, en ekbacke och en skog

Vad gör dig glad just nu:

Att jag inte rökt på 3 timmar, att mitt lilla lamm ligger och snarkar i sin säng och att jag har en Bagge som kommer hem till mig efter jobbet.

Vad ska du göra härnäst:

Klä på mig packa bilen och ge mig av på besök till mamma

Höger eller vänsterhänt:

Höger

Humör just nu:

Mensvärk, röksugen så ja lite så småtjurig

Favoritgodis:

choklad, mörk helst Lindt de svarta kulorna mmmm

Kläder just nu:

Ha ha ja tights med hål i uttvättat linne dekorerat med lite gröt

Sommarplaner:

Bada och sola och leka med min familj. Kanske måla huset med :-)

Hur många kuddar sover du med:

1

Spelar du något instrument:

absolut inte vilket är skönt för omgivningen då jag inte kan ta en ton.

Morgon eller nattmänniska:

Morgon

Vad är viktigast för dig:

Min familj. Va som helst för dem, vart som helst när som helst


Kommentarer
Postat av: C

Låna det för all del :D tycker sådana listor är roliga ibland!

2011-11-16 @ 10:24:00
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0