Torsdagsfodret

Igår var en sån bra dag, träffade goda vänner bubblade om ditt och datt skrattade och kände igen mig. Det är ngt speciellt att träffa någon man har en historia med. Vi har gått i skolan ihop i mellanstadiet och allt från lärare och klasskamrater avhandlades blandat med väldigt mycket viktprat och allmänna livsfunderingar. Vi gick snabbt så vi blev svettiga och tiden bara försvann.

Köpte med mig nötter och tranbär som snacks efter promenaden till oss bara lite men jag åt upp allt själv inna vi ens kom ut och gå, så typiskt mig.

Hoppas ni får en bra dag

Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch:Shake
Middag: pasta
Mellanmål: Morot

Dagens motion : övning 4&5 kanske 6&7 beroende på hur trött jag är när jag kommer hem.

Inleder idag min andra arbetsvecka, det är tur att det är korta veckor :-)

Kommentarer
Postat av: WellnessFight

Bara pasta ?

2011-11-10 @ 05:57:17
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Linda

Vad skönt att börja på deltid med två dagar i veckan. Jag vet inte om jag har lust att någonsin börja arbeta heltid igen. Men jag söker jobb och får jag det så blir det nog heltid på en gång... När har ni tänkt att lilla lammet ska börja med dagis?

2011-11-10 @ 06:56:48
URL: http://lindaslillakrypin.blogspot.se
Postat av: Veronica

Det var en jättebra dag! Jag var helt glad hela kvällen sen! Nu kämpar vi så vi kan fira den 28 januari innan nyår ;)

2011-11-10 @ 12:36:14
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0