The dag

Träningen jag gjorde dem lite halvhjärtat men det kändes helt ok, har dock fruktansvärt dålig balans hi hi

Ikea gick bra köpte duschdraperi ska visa sen, halkskydd till badkaret som blev mycket uppskatatt av lilla lammet, kontaktskydd, ljus och 6 kuddar. jag köper billiga kuddar på ikea och fyller mina pysselprojekt med, det är såå mycket billigare än att köpa fyllning på typ hobbyaffär. Fyllde den ena av kuddarna jag sytt till lammet men det gick visst åt 5 stycken så nu har jag bara en kvar till djurena som ligger och väntar och till den andra kudden måste jag köpa flera kuddar...mycket kuddar blev det nu.

Valde köttbullar med kokt potatis i restaurangen men stod länge och funderade på fläskytterfile med bea och pomme...och jag stod länge och funderade på hur farligt det skulle va med en väldigt liten portion chokladpudding...men det blev en slät kaffe . Känns bra. När jag kom hem var jag dock hungrig och tuggsugen så då blev det 4 knäcke med keso och kaviar till middag, hade ju planerat shake men så blir det ibland. Har inte fyllt i viktklubb ännu men ska göra det sen.

Ja sen när vi skulle hem då gikc det inte att öppna bagageluckan på bilen,gahh något frustrerande. men jag kan upplysa om att det går att få in en vagn genom baksätet trots att man har ett fastskruvat galler. Det går om man svär lite och trycker på väldigt hårt. I morgon lär det visa sig om den går att få ut samma väg ???

Konstigt det är men nu när det gått så bra ett tag så är det som att jag tappar lite av motivationen och liksom tänker att jag kan unna mig. men jag ska va duktig, jag ska följa mina utmaningar så gott det går.

Har satt biggest loser på inspelning  och ska se det senare tänkte jag. I morgon blir det lååångpromenad med goda vänner.

Inget sött idag i alla fall förutom snoriga pussar från lilla lammet.



Just det, bloggar ni från mobilen ibland? Går det bra? Jag gör et ibland när datan är upptagen av Baggen, men jag tycker det är lite klurigt och blir lite konstigt .

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

sv. åhh.. visste inte ens att det fanns i päron.. låter ju skitgott.. å smultron låter kanon med.. kanske ska testa??

;)

jag bloggar från blogg.se appen på min iPhone. älskar den appen!

2011-11-08 @ 18:57:09
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Åh vad bra val! Pommes, bea o fläskytterfilé är ju svingott så bra jobbat att stå emot! :) Det är ju precis som du säger det där med valen, och man får tänka att ju mer frestelser vi står emot desto snabbare når vi vårt mål :)

2011-11-08 @ 20:31:31
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: Det är himlans checkt faktiskt :) Så länge man vet var man har varit så kan man mäta hur lång sträckan är. Man får se en karta och sen kan man rita sträck på den som alltså motsvarar den sträckan men själv har gått. Och genom att ställa in om man har promenera eller joggat samt vikt kan man få reda på ungefärligt hur många kalorier man gjort av med :)

2011-11-08 @ 21:49:14
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: semigfalla

sv; ja det känns så faktiskt. fast det har ju bara gått två dagar så vågar inte riktigt säga att jag är tillbaka än. det var riktigt grymt att stå emot fläskytterfilén! vet helt ärligt inte om jag skulle klara det. sådan mat är min största last, det är ju så gott!

2011-11-08 @ 22:18:38
URL: http://semigfalla.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Vad smart att köpa dom billiga kuddarna och använda innehållet från dom! :) Jag blir så inspirerad av att själv börja pyssla när jag läser om allt du håller på med! Super kul :) Kul med bilder också!



Biggest Loser är för övrigt ett av mina favorit program :D

2011-11-10 @ 10:49:46
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0