Så mycket bättre

har jag mått  idag så jag hoppas att det bara var något jag ätit eller så. Tack för alla krya på mig tankar/hälsningar. Orkade mig till och med ut på en promenad, gick långsamt och spatserade men var ute i en och en halv timme i alla fall.



Ugnspankaka, gjorde dubbel sats så det blir matlådor både till mig och Baggen. Trodde att det skulle svämma över kanten först när jag blandade smeten. Min stora skål har gått sönder !!


Och sen i ugnen trodde jag att nu jäklar blir väl hela ugnen full av pannkaka men det gick bra.

Jag ska äta min bit med lite keso och varma blåbär mums mums .

I morgon är min sista föräldralediga onsdag, sen blir det att jobba tre dagar i veckan, känns väldigt blandat! Måste tvätta i morgon och handla lite kanske, julblommor så att jag kan göra grupper, både till oss själva men också som gåvor. Älskar att göra julgrupper, ser oftast ut som ett barn gjort dem är liksom inte så duktig på att få det så där liksom vuxenfint....men kul tycker jag att det är.

Jag funderar starkt på att klippa lugg, var på väg att göra det igår men då råkade jag tappa kammen i toaletten och kom liksom av mig...

Men typ så här fast jag har ju inte riktigt så långt hår....( alla bilder från google) Det måste ju bara va att liksom kamma frammåt och sen klippa av eller???





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att du mår bättre! :)

2011-11-29 @ 17:15:41
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: veronica

Skönt att du mår bättre!

Men nej, klipp INTE lugg själv!! Är svårare än man tror! Men jag tror det skulle kunna bli snyggt, men kommer du själv trivas? När hade du lugg senast?

2011-11-29 @ 17:26:26
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: halsanifokus

Jag blev lite full i skratt när du tappa saxen i toastolen :-) jag kan hålla med det är svårt att klippa lugg själv om du inte har en annars växer det ut om man inte är nöjd.

Spännande att börja jobba igen?

Själv varvar jag jobb och föräldraledighet funkar men nu ska mini börja på daycare i januari så sen kör väl jag med fullt ut.

Forts men blomstrten om du vill vad gör det hur det ser ut huvudsaken att du haft roligt under tiden!

2011-11-29 @ 18:48:46
URL: http://halsanifokus.wordpress.com
Postat av: Tomtan

Skönt att du mår bättre!!!! JAg var och gjorde en ekonomiklippning idag, dvs för hela slanten!!!! En september!!!!

Postat av: Sara

Skönt att du mår bättre! :)



Svar: Jag har faktiskt redan satt ihop huset :) Blev ett litet gulligt ett. Dock var det lilla bara en mjukstart till det stora som ska göras lite närmare jul :)



Släden hade tydligen för mjuka delar :S Så den kraschade. Ska göra en ny släde och ge bort med lite julgodis i tänkte jag :)

2011-11-29 @ 21:10:58
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skönt att du mått bättre idag! Jag skulle nog inte våga klippa lugg själv... Jag tror tyvärr att det är svårare än man tror! Kram!

2011-11-29 @ 22:21:57
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0