Roadtripp

Det har vi varit på idag lammet och jag. Först till pappa för fika och lunch, mysigt var det . Lammet på ett strålande humör och det tror jag hennes morfar behövde. Det blev en pepparkaka till fikat, mest för att jag skulle bli snäll och sen kålpudding, så gott, inget slår pappas mat. Tog bara en portion men skulle kunna ätit tre. Fick med massor hem också vilket gjorde baggen glad. Lammet klappade med skräckblandad förtjusning morfars leonbergerhundar. Den ena får lugnande medicin??? En hund liksom!! Men jag måste säga att hon faktiskt verkade må mycket bättre, så det var nog bra.
Bilturen dit var härlig, solen som gick upp över världen, sjöar, rådjur, kossor, får, ängar och berg. Sverige är bra vackert !
Sen blev det ett litet snabb stopp hos lammets mini kusin, va snabbt man glömmer hur små de är. Lammet ville helst slits och dra i honom och tyckte han var väldigt intressant .
Tack för alla kommentarer, gillar verkligen när ni kommenterar! Har gjort första dagen av utmaningen, gillar den verkligen. Hoppa på ni också om ni inte redan är med :-)
I morgon blir det BVC, ska bli så spännande att se hur hon växt. Känns som hon växt massor! Efter det blir det umgänge med en kär vän!! Kanske en promenad oxå! Och vet ni vad i morgon ska jag köpa ett hjälpmedel för att få lite skjuts i mitt hälsosamma liv.
Nu ska jag byta tejp på tummen och krypa till sängs, är så trött!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tror jag anar vilket hjälpmedel det är som ska inhandlas...?!

Låter som du o lammet haft en toppenmysig dag!

Funderar på när vi ska kunna få till en promenix igen...

Kram

2011-11-14 @ 21:55:52
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nu blir jag nyfiken! Vad ska du köpa för hjälpmedel?? Kram!

2011-11-14 @ 22:37:13
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0