Ny utmaning

så klart hakar jag på även denna utmaning av Josefin som handlar om att komma ut och gå minst 2 gånger á 30 min under veckan som kommer.



Har precis kommit hem från badet oj oj oj va roligt det var. Lammet älskade det och somnade som en stock på vägen hem hon sover fortfarande. Alltså jag har skrikit av skratt när jag åkte vattenrutchkana det var så kul och lite otäkt ha ha man börjar visst bli tant.
Och sen hade de en grej där man simmade ut och så var det liksom en rundel där vattnet var strömt och jag bara åkte runt runt, det var på gränsen till farligt ju hade jag inte varit så otroligt stark så hade jag nog snurrat runt där ännu...

En och en halv pankaka med lite grädde och 1 banan och en halv burk thaisoppa bidde det till lunch. Inga kakor och ingen glass och framför allt inga cigg. 3 knäcke med ost nu när jag kom hem och är vrålhungrig, man blir så hungrig av att bada varför är det så?

Hej så länge




Kommentarer
Postat av: Tomtan

Ja de kan man fråga sig.... Badhuset bara suger all kraft och mat ur en.... HAr bara gått en gång den här veckan. Men kroppen vill inte vara med....

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack för tipset, om det blir värre ska jag köpa såna!

2011-11-23 @ 07:49:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: vet att det inte är så bra att träna om man är förkyld, men jag måste. har gått upp 1 kilo över helgen, så, jag skiter i om det blir värre med förkylningen så länge vikten inte är så mycket plus på fredag :/

2011-11-23 @ 08:52:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0