Ny kroppsdel

Stod framför spegeln och tittade lite nogrannare på min kropp. Har liksom inte detaljstuderat den så mycket efter graviditeten, har väl kännt lite att ja så här ser jag ut nu och det är bara att  gilla läget.

Magen, ja alltså man kan liksom dra ut den på ett annat sätt än innan, den är liksom mjuk och degig och ja lite randig. Tänker mig att den nog är rätt skön att ligga på .

Brösten ja ungefär som vanligt rätt häniga även när man håller armarna rakt upp i taket men ja inte helt tomma.

SEN när jag står där med armarna i vädret så ser jag ...ja vad ser jag...vrider och vänder men va konstigt är jag svullen efter bhn eller vad är det??? Förstår ni att jag på fullaste allvar tänker att jag är svullen efter at bhn suttit åt, vadå FÖRNEKELSE ha ha nej inte svulle, FETT värsta fettvalken liksom under armen liksom där vart bhtyget går om ni förstår vad jag menar ...alltså som en liten limpa eller i alla fall en baguette. Den liksom bara är där och den har inte varit där tidigare, man kan ta tag i den. Jag väljer att inte hata den utan bar atänka att . Okej en ny kroppsdel, det är ju spännande eller????




Sen när jag ändå stog där försökte jag kolla ryggen också, (nu har även Baggen kommit in på badrummet) och vad tänker ja...men oj va svullen ja jag har ju haft lite ont i ryggen....men hallå Tackan inte svullen utan även här FETT. Min kropp har faktiskt ändrats en hel del, har inte tänkt på det innan. Och frågan är ju hur viktigt är det egentligen.

Jag försöker att älska mig själv och min kropp, försöker gilla mina nya kroppsdelar.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

De har jag aldrig lyckats med... Att älska mina nya kroppsdelar, fast jag levt med dem i över 20 år.... Hängbuken är värst att stå ut me....

Postat av: Veronica

Va duktig du är som tänker så! Ska jag oxå bli bättre på!! Jag har oxå de där extra kroppsdelarna, extra fettet!

Kolla så att mitt mail o den bifogade filen kommit fram!

Puss och Kram

2011-11-24 @ 19:26:50
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vi har nog liknande utbildningar så om vi tröttnar på våra jobb kan vi ju byta för en dag eller så :)

2011-11-25 @ 06:32:54
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0