Bryta ihop...

...och komma igen.

Nu är jag på banan igen, har startat en ny dag som ska bli bra :-) Kan bli lite arg med på mig själv att jag blir så ångestladad för en mars liksom!!! Känns lite larvigt, samtidigt så är det ju de chokladbitarna som är en av orsakerna till att jag har sån övervikt!
Men nu lämnar jag det bakom mig och ser framåt. Först kaffe i mängder och barntv, sen blir det nog NOKA till frulle...lite spännande :-)

Och idag kommer fråga 2 med!

Dagens foder

Frukost:Shake
Lunch:Shake
Middag: behöver inspiration, ska surfa
Mellanmål:morot


Hoppas ni mår bra? Hur gick det för er igår?

Kommentarer
Postat av: Sara

Mår kanon! Har ju varit i gång nu i snart en vecka med både träning och ordentlig mat (mestadels). Och jag är redan piggare på mornarna och har inte lika många humörsvängingar :)



Skönt att du är på banan igen! Precis som du säger så är det dumt att bli arg över sig själv för man gjort något "dåligt", men vad ska man göra? Bara att försöka så snabbt som möjligt att komma över det, så man kan fokusera 100% på det man ska igen :)

2011-11-05 @ 15:18:36
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0