Depp och pepp



Skitdag!!!
Frukost 100 gram choklad i bilen sån ångest
Lunch fralla med lätta och massor av ost vi sancka 6 skivor
Ågren som bara den
Middag En fralla med 4 skivor ost+lätta  2 knäcke med en skiva ost på varje

Har bästaste Baggen ever... så klok så snäll så sann!


Har varit ute i en timme och en kvart med vagnen nu, gått superfort för att vara mig och även joggat små korta bitar...svettigt men skönt.

Varför det blir så där, att jag äter choklad när ingen ser...jag tror det är en lång historia som jag tar en annan gång, orkar inte just nu.

Skitdag rent innehållsmässigt sätt även om jag höll mig inom kcal målet!! Inga fler sånna dagar nu innan jul. Och tant röd är på besök urk va topp man känner sig. Och så skar jag mig i tummen :-(

Ser inte fram emot vägdag i morgon, men det lär väl inte synas på vågen förens nästa vecka!

Och hur gick då utmaningen från Josefin
1. INGET GODIS
2. INGA CHIPS/OSTBÅGAR
3. INGEN GLASS
4. INGEN LÄSK
5. INGEN SKRÄPMAT

1 Glas cola zero och choklad i tre dagar i rad....man kan säga att det gick bra fram till fredag. Men 2,3 och 5 har jag i alla fall klarat mig undan. Klarade inte denna utmaning lika br asom förra men ser samtidigt fram emot nästa för jag hoppas det kommer en ny :-)


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Bra jobbat ändå! Det är svårt att sluta med ALLT gott på en gång. Nästa veckas utmaning kommer upp senare ikväll, håll utkik då!! Ser verkligen fram emot den utmaningen då det är något jag har velat göra ett tag men inte hunnit med! =)

2011-11-13 @ 16:58:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Inte ha ångest för godiset. Kämpa vidare även om jag inte har utmaningen längre. Kämpa! Du klarar dig utan godis. !!!!

2011-11-13 @ 17:48:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men du deppa bara idag över det. Imorgon är det måndag igen och då har du även "vant" dig vid tant röd... Alltså jag menar hon är värst den första eller de två första dagarna och sen brukar man känna sig aspepp att vara hälsosam igen!

Tänk på vårt mål och att vi ska ha det supermysigt 28/1, men bara så länge alla håller i o klara målet (i alla fall att vi ska ha gjort vårt bästa att nå dit!!)

Klart det inte går åt skogen för EN helg S------ (tänkte skriva ditt namn). Du är så jäkla duktig och vi vet ju alla att du verkligen kan och VILL detta! Kör på nu vännen. Helgen är över!! Styrkekramar o pussar i massor!

2011-11-13 @ 18:01:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men du deppa bara idag över det. Imorgon är det måndag igen och då har du även "vant" dig vid tant röd... Alltså jag menar hon är värst den första eller de två första dagarna och sen brukar man känna sig aspepp att vara hälsosam igen!

Tänk på vårt mål och att vi ska ha det supermysigt 28/1, men bara så länge alla håller i o klara målet (i alla fall att vi ska ha gjort vårt bästa att nå dit!!)

Klart det inte går åt skogen för EN helg S------ (tänkte skriva ditt namn). Du är så jäkla duktig och vi vet ju alla att du verkligen kan och VILL detta! Kör på nu vännen. Helgen är över!! Styrkekramar o pussar i massor!

2011-11-13 @ 18:10:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är nog svårt att bara sluta upp med allt bara sådär. Jag har börjat nu med att bara äta godis och andra sötsaker på lördagar. Vill jag får jag flytta lördagsgodiset till fredag eller någon annan dag, men jag siktar ändå lördagar. Går hyffsat faktiskt. Kanske något för dig med? Att försöka hålla sig till en viss dag, iallafall till att börja med :)

2011-11-13 @ 19:00:53
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: Tack! :D

2011-11-13 @ 19:08:19
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh men det är inget att deppa över, bara ta nya tag nu och köra :)



sv:

Ja måttbandet är bra när vågen är lite tjurig! Och jag tycker det är så häftigt att man kan bara på en vecka se cm försvinna. Eller jag har svårt att se det på kroppen men att måttbandet mäter mindre är så häftigt!

Ja gör det, måste vara spännande när du inte mätt dig på så länge. Jag skulle egentligen också köra på mätningar med lite mer mellanrum men jag är för otålig för det :P

2011-11-13 @ 20:15:40
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kommande veckas utmaning ligger nu uppe! Delta du med! <3

2011-11-13 @ 20:28:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Häng inte läpp för att du inte nådde hela vägen fram. Konstatera och gå vidare brukar jag säga, och framförallt ta lärdom. :)

Nu tycker jag vi ser fram emot nästa utmaning ;)

Nu kör vi!!!

2011-11-13 @ 20:45:23
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0