Snö

Ja livet har varit en berg och dalbana av känslor denna helg...tänkte först inte gå till jobbet i fredags då jag kände mig ja instabil är nog rätta ordet. Baggen sa redan på torsdagskvällen att han tyckte jag skulle vara hemma.
Men ja jag gick och var ca 1 timme innan jag gick hem, helt slut. Jag tänker inte gå in på några detaljer men sömnbrist har varit en stor bidragande faktor samt stress och press på olika sätt.

Nu känns det som att jag börjar få tillbaka lite kraft. Helgen har ja varit lugn hittills, idag gick vi på promenad i regnet och när vi kom in gjorde jag älgfärslimpa, palsternackmos och kantarellsås, blev väldigt gott och när vi satt och åt började snön att falla ute, nu är det alldeles vitt :-9

Har inte fyllt i viktklubb sen i torsdags men inte överätit vad jag vet i alla fall. Jag hoppas på ett minus på måndag annars kommer jag att bli besviken.

Prioriterar annat än bloggen just nu men ni finns där i mina tankar och jag ska absolut inte sluta blogga. Att blogga är kul och jag tänker låta det vara kul, jag vägrar att det ska bli ytterligare en sak att känna press över.

So long


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kram hjärtat! Du vet vart jag finns! Ledig på måndag om du vill komma o prata eller lämna av lammet en stund o göra ngt. Egentid? kram igen

2011-12-17 @ 21:27:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: M

Vi är nu inne i en tid då många känner stress. Man får försöka gå till roten och fundera över vad sim tynger en mest och sen försöka göra något åt det. Har alltid haft barn som vaknat i gryningen och bästa medicin mot det är att skicka ut familjen en timme på em och då sova. Inte städa och inte Internetta utan sova! Hoppas du mår bättre efter helgen.

2011-12-18 @ 08:15:14
URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stor kram!

2011-12-18 @ 12:47:52
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Välkommen åter när tiden är rätt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0