Ommöblera

..är det ens ett ord? Ja det är i alla fall vad vi gjort idag, möblerat om i vardagsrummet. Det blev helknasigt men vi har sagt att vi ska ge det 2 v innan vi flyttar tillbaka allt med andra ord kommer det se ut så här minst fram till sommaren.

Varit ute och gått 90 minuter också riktigt snabbt så svetten lackade, jag var på uselt humör när jag gick pch glad när jag kom hem, himla bra. 288 motionskcal bidde det :-)

Maten har gått bra tycker jag 888 kcal lite lite så det får nog blir två knäcke med ost sen oxå, får se hur det går i morgon då jag ska jobba.

Dagens mat!

Frukost: Kesella lätt 1% 200gram : 152 kcal

Musli 0,5 portion :38 kcal

Mellis: Kesella lätt 1% 50 gram: 38 kcal

Clementin 2 sty : 47 kcal

Kanel och strö lätt

Lunch: Naturdiet :109 kcal

 

Middag:

70.0 gram Broccoli 25 kcal Ändra Broccoli Ta bort Broccoli från listan
1.0 st Laxfilé, fryst 224 kcal Ändra Laxfilé, fryst Ta bort Laxfilé, fryst  från listan
1.0 port Hollandaisesås på pulver eller fryst 69 kcal Ändra Hollandaisesås på pulver eller fryst Ta bort Hollandaisesås på pulver eller fryst från listan
1.0 port Brysselkål, fryst 41 kcal Ändra Brysselkål, fryst Ta bort Brysselkål, fryst  från listan
100.0 gram Pasta, kokt med salt 139 kcal Ändra Pasta, kokt med salt Ta bort Pasta, kokt med salt från listan

498 kcal


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Vad kul att du vill vara med, lycka till :D

2011-12-28 @ 21:01:48
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Veronica

Nu välkomnar vi vårt sunda 2012! Du är bäst! Kram

2011-12-29 @ 08:31:27
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0