Året som gått

Januari

Så tjock, så tung så mycket foglossning så mycket snö så mycket enegri och så orörlig.
Bakade bullar varje dag och sydde gosedjur på löpande band. Åt apelsiner och clementiner tills jag storknade.

Februari

128 kg tung checkade vi in på förlossningen ! Hon kom till världen med snitt . Den mest efterlängtade lilla ungskrutten som någonsin kommit till världen. Den vackraste människan med de klokaste ögonen.

Mars

Satt mest i soffan och ammade tror jag! När jag inte drog vagn över tröskeln för att trösta lilla koliklammet.
Firade 1 år i vårat hus :-)


April

Baggen krossade foten i en timmerhög ( det gick bra, gips 4 v) Lammets kolik försvann dagen innan skärtorsdagen, jag kommer aldrig att glömma det. Det var som att trycka på en knapp underbart.

Maj

Gick med i viktklubb igen 114 kg tung


Juni

Semester, midsommar, och Lammet lärde sig sitta.

Juli

Fyllde år och fick ett nytt litet kusinbarn på min födelsedag. Lammet döptes i hettan.

Augusti

3 årig Bröllopsdag, nystart på viktklubb 114 kg tung. Plockade galet mycket svamp.

September

Lammets kusin kom till världen :-) Lammets första tand dök upp.

Oktober

Börjar Blogga :-)

November

Började jobba 2 dagar i veckan

December

Jobbade 3 dagar i veckan

Vikt på Julafton 99 kg

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Låter som ett helt underbart år. Hoppas det kommande blir minst lika bra! Gott Nytt! :)

2011-12-30 @ 13:05:16
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Tomtan

GRATTIS till vikten!!!!! Låter som ett ganska bra år.

Postat av: M

Mycket kul som hänt under året. Tänk dig då nästa år då vi blir hälsosammare. Ska bli härligt. Vad var din vikt innan du fick barn tro? Har du någon målvikt?

Önskar dig ett Gott Nytt Hälsosamt År!

2011-12-30 @ 19:25:25
URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tänk vad mycket som händer på ett år! Jag hoppas också att vi kan ses mer under 2012. Det var så mysigt o roligt sist! Det ska bli ett fantastiskt år o det ska bli vårt år! Gott nytt år på dej du fina! Du är en underbar människa med ett stort o varmt hjärta o jag är så glad att vi är vänner!! Kram!

2011-12-31 @ 12:33:10
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket bra år ni verkar ha haft. Det är fantastiskt och speciellt när man få barn :-)

Gott Nytt År till er och hoppas nästa år bli minst lika bra :-)

Vi ska förresten ner till Krabi och ut på några öar. Vilka vet vi inte än men du kanske har något bra tips?

2011-12-31 @ 14:55:43
URL: http://lindaslilllakrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0