2 dagar kvar

Godisskålarna är överfulla här på jobbet, choklad, skumtomtar och blandat smågodis. Jag sitter bredvid köket och passerar typ 100 gånger per dag känns det som och varje gång är det som att ta sig igenom en hinderbana.

Typ 4 skumtomtar ligger i magen, de var goda och det är väl inte hela världen men nu ska jag försöka hejda mig. 9.30 fikat blir det clementin.

 

Lammet var ju lite bättre igår eftermiddag men framåt morgonen var det som att det blev värre igen. En liten het lammunge kurade ihop sig i min armhåla och låg och pillade lite i mitt hår. Väldigt mysigt måste jag säga men det hör ju inte till vanligheterna, snarare att hon står upp och hoppar lite och klättrar över mig så nog är hon sjuk lillan. Hoppas de har en lugn dag där hemma i alla fall.

 

Klippte luggen lite i morse, fasen va svårt det var skulle ju bara jämna till och korta upp den lite men sen blev jag rädd att det skulle sluta med en 2cm lugg så jag gav mig. Den är lite kortare lite mera ojämn men men vi låtsas att det är inne J

 

Julafton : äta vad jag vill och ur mycket jag vill, kanske en liten julpromenad beroende på vädret.

Juldagen : äta skinkmacka till frukost och långpromenad!

Annandag: Middag hos Mamma

 

Sen är det vardag igen och nyttiga val. Då åker rester och eventuellt godis ut ur stugan.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Låter som en bra matplan!!!

Postat av: Linda

God Jul på er :-) Så tråkigt att lilla lammet är sjuk så här just innan jul. Hoppas hon mår bättre idag och framförallt imorgon.

Kram Linda

2011-12-23 @ 16:46:00
URL: http://lindaslilllakrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0